1º NA ASAMBLEA UNHA CONVERSA DE IDEAS PREVIAS, SOBRE O QUE PARA OS NENOS E NENAS É UN CADRADO.
CUADRADO
IDEAS PREVIAS:
MERCEDES:QUE CREEIS QUE ES UN CUADRADO?
ZOE: “UNA CAJA DE JUEGOS”
GABRIEL: “ LA
PUERTA DE UN SÓTANO”
MERCEDES:
LES ENSEÑO UN CÍRCULO
TODOS:
“ NOOOO, ESO ES UN CÍRCULO, ESO ES TRAMPA.”
IAGO: “
É ASÍ” ( DIBUJA UN CUADRADO EN EL AIRE.)
MERCEDES: IAGO HAZLO EN LA PIZARRA.
MERCEDES:
ENTONCES EL CUADRADO TIENE LADOS?
IAGO:”
SI MIRA, TEN: UN, DOUS, TRES E CATRO.”
MERCEDES :
ENSEÑO UN RECTÁNGULO, ENTONCES ESTO ES UN CUADRADO?
RUBÉN: “NOOOOO,
ESO ES UN RECTÁNGULO”.
MERCEDES:
GABRIEL TÚ SABES PORQUE ESTE SERÍA UN RECTÁNGULO?
GABRIEL:”
SON DIFERENTES, PORQUE EL RECTÁNGULO ES MÁS LARGO Y ES CUADRADO NO ES TAN
LARGO.”
MERCEDES:
EXPLICO QUE EL CUADRADO TIENE LADOS, QUE SON 4 Y QUE SON IGUALES.
MERCEDES: VAMOS A JUGAR A BUSCAR COSAS
EN EL AULA QUE SEAN CUADRADOS, VALE??
GABRIEL:”
SI MIRA LAS FOTOS DE ESOS NIÑOS”.
ZOE:”
UNOS CUBOS, CON LOS QUE JUGUÉ UN DÍA”.ETCETC
2º NOTA ÁS FAMILIAS, CUNHA FICHAS PARA FACER NA CASA.
3º NA AULA FALAMOS, XOGAMOS A BUSCAR COUSAS CADRADAS.
4º PLASMAMOS EN PAPEL O QUE FACEMOS.
OS NENOS E NENAS CONTAN O QUE FIXERON NAS SÚAS CASAS, QUE ESTÁN PRECIOSAS AS FICHAS DA CASA, LOGO PEGAN GOMETS DE DISTINTOS TAMAÑOS E CORES, DESTA VOLTA ESTAMOS TRABALLANDO A VEZ AS TEXTURAS, VEREDES:
Moi guai o libro dos cadrados. Mola mogollón
ResponderEliminar